{"id":571,"date":"2022-07-31T12:52:39","date_gmt":"2022-07-31T11:52:39","guid":{"rendered":"https:\/\/damblog.mains.dk\/?p=571"},"modified":"2022-07-31T12:52:39","modified_gmt":"2022-07-31T11:52:39","slug":"hjemme","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/damblog.mains.dk\/index.php\/2022\/07\/31\/hjemme\/","title":{"rendered":"Hjemme!"},"content":{"rendered":"\n
L\u00f8rdag blev lidt en transportdag. <\/p>\n\n\n\n 28 minutters pause virker m\u00e5ske i overkanten vil nogen mene, men der skal jo ogs\u00e5 h\u00e6ldes benzin p\u00e5 dyret, det tager nogle minutter hver gang. Desuden er den ret forslugen n\u00e5r man k\u00f8rer over 110km\/t. I Norge kunne jeg f\u00e5 den op p\u00e5 25km\/l , p\u00e5 vej hjem over Sverige sidste dag blev det 16,1 , noget af en forskel. <\/p>\n\n\n\n N\u00e5r man skal k\u00f8re langt p\u00e5 MC, er det vigtigt man ikke skal p\u00e5 toilet, da det er ret b\u00f8vlet med en k\u00f8redragt\/rygskjold etc. P\u00e5 turen hjem havde jeg ikke et eneste toiletstop. Teknikken g\u00e5r i alt sin enkelthed ud p\u00e5 ikke at indtage f\u00f8de\/v\u00e6ske under turen. Man starter med et meget lille morgenm\u00e5ltid med masser af v\u00e6ske og kaffe, s\u00e5 er man godt hydreret til dagen. P\u00e5 et tidspunkt kan maven begynde at rumle lidt, typisk efter 6-8 timers k\u00f8rsel. Her er det vigtigt man ikke giver efter og spiser, men i stedet for nipper lidt til en medbragt bolle fra morgenmaden. <\/p>\n\n\n\n Og s\u00e5 kan man g\u00e5 amok i buffe om aftenen. Det lader til at man s\u00e5 hverken skal tisse eller stort fra 9 morgen til midnat med den kur. 10 dage af s\u00e5dan en lur har givet 4-5kg v\u00e6gttab. \ud83d\ude42<\/p>\n\n\n\n P\u00e5 den tankstation hvor jeg \u201cn\u00f8d\u201d <\/strong>min bolle, fik jeg ogs\u00e5 fordet denne lille f\u00e6tter. <\/p>\n\n\n\n L\u00f8rdag blev lidt en transportdag. 28 minutters pause virker m\u00e5ske i overkanten vil nogen mene, men der skal jo ogs\u00e5 h\u00e6ldes benzin p\u00e5 dyret, det tager nogle minutter hver gang. Desuden er den ret forslugen n\u00e5r man k\u00f8rer over 110km\/t. I Norge kunne jeg f\u00e5 den op p\u00e5 25km\/l , p\u00e5 vej hjem over Sverige […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"closed","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[1],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/damblog.mains.dk\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/571"}],"collection":[{"href":"https:\/\/damblog.mains.dk\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/damblog.mains.dk\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/damblog.mains.dk\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/damblog.mains.dk\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=571"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/damblog.mains.dk\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/571\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":572,"href":"https:\/\/damblog.mains.dk\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/571\/revisions\/572"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/damblog.mains.dk\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=571"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/damblog.mains.dk\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=571"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/damblog.mains.dk\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=571"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}
<\/figure>\n\n\n\n
<\/figure>\n\n\n\n
<\/figure>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"